fredag 9 november 2007

Datakrash


Satan

14 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Förstår dig och den spontana frustrerande kommentaren!!!
Kan bara instämma... Satan vad trist!
Men det fixar sig- som du ju själv vet- klen tröst...men ändå!
Ha en så bra helg du kan!
Kram
Jenny

Anna - På landet Mot skogen sa...

Nej, vad tråkigt! Hoppas det ordnar sig snart.

Handplockat sa...

neeeej
vad hemskt
jag borde nog spara över en hel del om det händer mej

här kommer stora tröstkramen

Solsjö - Under en vind sa...

Aj aj då!! Hoppas att du snart är tillbaka! Trevlig helg och kramis!
pst...din skänk är sååå fin!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ha , ha, ha *skrattar så magen hoppar * . Jag skrattar inte åt att datorn kraschat utan åt kommentaren .
Det måste vad ditt kortaste inlägg .
Hoppas det ordnar sig !
Kram /Lotta

Dubbelörn sa...

Har varit där o vet hur det känns!!! Många väl valda ord har sagt med extrahögt tonläge... *skrattar*.

Du har all min sympati...

varma kramar

LantlivsAnette sa...

Oooppss..vad tusan..hoppas att det fixar sig fort som s-tan...
Kram Anette

Engsroom sa...

Vad jobbigt trodde våran hade hvererat förra helgen, men det var sladden som åkt ur till hårddisken. Hur kan den åka ur inne i datorn när den står still?
konstigt konstigt , men jag brände ner och gjorde säkerhetskopior på alla bilder direkt när vi fick igång den igen.
Hoppas det löser sig för dig med datorn.
Ella

Ardisia sa...

Ojdå. Låter illa...

Hoppas ni har det bra ändå. Kramis

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad tråkigt...håller tummarna för att det löser sig!
(Jättefin bild)
Kram

junhe sa...

vad drygt...man blir så handikappad (iallafall jag). hoppas dt löser sig gumman och att helgen har varit bra iaf. jag gillar din skänk (mga lådor med smått & gott i förstår jag. kram junhe

Jennyshemochharmoni sa...

Nä, vad trist! Hoppas verkligen det ordnar sig snart! KRAM

Lina sa...

Oh så trist! Förstår din frustration!!

Anonym sa...

Usch va trist! Ett tips - köp en extern hårddisk på OnOff, Elgiganten m fl. Finns från ca 700:- med massor av Gb att lagra på. Det är mycket enklare att backa upp än med cd-skivor. Och det går fortare. Och då blir det ju av, eller hur? :-)
Vilken mysig blogg du har. Och vackert hem.
En liten fråga - har du bytt namn på bloggen, eller har du blivit hackad?