onsdag 2 maj 2007

Degen ska rulla (eller introduktion Allt i hemmet läsare 3)

Nu rinner det pengar ur min hand. Idag har jag slagit till på en cykel, en vaniljvit Skeppshult, som jag har gått och spanat på många år. Slog även till på en cykelkärra där jag kan placera kidsen när jag cyklar.

Premiärturen gick av stapeln idag. Jag cyklade till en kompis som är polis. Kom på efter halva vägen att jag glömt cykelhjälmarna till barnen, "Äh va fan" tänkte jag och cyklade på ändå. Typiskt att det var just dit jag var på väg. Polismamman lånade ut två fina hjälmar som jag hade på barnen när jag cyklade hem.

Har ni hälsat på i mitt badrum mina gamla och nya vänner?



Polis, polis potatisgris hihi

kram Helena

12 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Det var en snäll polis =)

Lavendel & Romantik sa...

Hade det varit jag hade du fått böta ;-) kram/Bajsan......Snorfia ajabaja

Dubbelörn sa...

Vilket underbart badrum... en dröm... Så härligt personligt o inga färdiga lösningar... Absolut underbart!!!!

Kramae

♥ Pia... sa...

Ja det har jag och jag vill ha ditt badrum så det så....PIA

Anonym sa...

Har också spanat på Skeppshult den är SÅ vacker. Vackert är det i ditt badrum också! Jag håller som bäst på att "projektera mitt".

Anonym sa...

Vilket helt underbart badrum! Jag blev inte alls nå avundsjuk...*s*

hulukvarn sa...

Ditt badrum är jättefint! och vd fint du hade gjort i trädgården...

Arga Mamman sa...

Även en polis kan säkert glömma cykelhjälmen... Hihi! Underbart badrum! En liten fundering - ser att det mesta i ert fantastiska hus går i vitt - HUR mycket underhåll kräver inte det med två små barn?? Eller har du sådana där väluppfostrade barn som inte busar annat än på angiven plats...?? ;) I sådana fall känner jag DJUP beundran!

Kram!

LantlivsAnette sa...

Ojj, en sån cykel skulle man ha !Du har så fint hemma , jag är in hos dig varje dag.Idag har min dotter hjälpt mig att skapa en egen blogg.Hoppas jag klarar av det , det känns lite svårt så här i början, kika gärna in hos mig !Hälsn Anette

Anonym sa...

Badrummet är så otroligt vackert ! Och ett mycket snyggt badkar måste jag säga.

Kram Kram

Lin & Lavendel sa...

Vackert och romantiskt badrum! Riktigt fint badkar!

MODERN COUNTRY sa...

Ja, er det ikke typisk! Jeg hadde ikke snudd jeg heller. Du har så flott bad, og jeg er helt forelsket i badekar med løveføtter, drømme drømme...