fredag 1 januari 2010

God fortsättning alla härliga människor

kram Helena (numera fru)

81 kommentarer:

Marie sa...

Hej och god fortsättning!
Såna super härliga kort. Tittade på bilden på dig och barnen som du har i bloggen...oj vad tiden går fort. Visst var den bilden med i ett repotage eller minns jag fel. Tycker iaf inte att det var så länge sen.

Kram Marie

Lime sa...

God fortsättning till er också! Kul att höra från dig!

Ha dé!

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
Kramis/LenaS

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Gratulerar till FRU titeln! :)

Kul att det dyker upp små inlägg från dig lite då o då!

Gott nytt år till dig o din familj!!

Kram Jeanette

LOPPISLIV sa...

Hejsan Helena! Så roligt med en jul och nyårshälsning här på din blogg. Jättefint foto collage. Man ser på bilderna på dina barn vad tiden går, vad stora de har blivit. Söta som socker är de också de små grynen.

Saknar dina härliga inlägg, både skrift och inredningsbilderna :-)

Allt Gott Nytt 2010 önskar jag dig. Kram Paula

pysseltanten sa...

Gott nytt år till dej med...=)))
O grattis till att ha blivit FRU!..
Ser framemot fler inlägg från dej...=))) Eller snarare HOPPAS....
Kraaamizar Git

Heidi-anitha sa...

Hei Helena!

Godt nytt år til deg og dine kjære! Så store og vakre dine barn er..En stund siden sist jeg så dem - alltid vært vakre:0) - men mye har skjedd ja:0)

Gratulerer også med "FRU" tittelen.. Så koselig for dere! Evig kjærlighet.. hmm- ja det er akuratt det vi trenger!

Håper din høst og vinter har vært bra - jeg syntes at julen bare tittet innom før den bare suste i vei - men sånn kan det gå noen ganger. Like greit kanskje med feber og syke barn i huset..Så da starter man det nye året på ny frisk:0)

Godt nytt år - håper det kommer flere (mange) innlegg fra deg fremover. enda godt du ikke har slettet din vakre blogg- du kommer jo alltid til å være noe spes. her inne.. Savner deg masse faktisk!

Varme store klemmer fra fjerne Norge

Heidi-anitha
White vintage

Solbacken Design sa...

Hej Helena! Vill bara gratulera så jättemycket till att du blivit fru, och passar på att önska dig all lycka inför detta nya år!!
Som så många andra hoppas jag få se fler inlägg på din blogg, eftersom du är min absoluta blogg-/inredningsguru och den som fick mig att börja läsa bloggar! Men hälsan måste ju naturligtvis gå först!
Ta hand om dig och din fina familj!
Må 2010 bli ett toppen-år!
Hälsningar Cecilia

Engelska Villan sa...

Å, vilka guldklimpar!! Man känner livet i bilderna. Sån härlig blus din lilla tjej har på sig, riktigt somrig!
Härligt att du poppar upp såhär ibland, som gubben i lådan *fniss* :)
Önskar dig ett bra 2010!!
Många kramar Anna

Skatan sa...

Hej frun!

Tack samma :)

Nu önskar vi ett spännande, utmanande och roligt 2010 ;)

Anna Julgris

Anonym sa...

Önskar dej och din familj Ett Gott Nytt 2010!
Härligt att smita in på bloggen och hitta ett litet inlägg.
Fortsatt god hälsa och massor av energi önskar jag dej.

Maria i Värmland

Ett hus i vitt sa...

Vilka ljuvliga barnbilder!! Önskar dig ett riktigt gott nytt år o grattis till giftermålet! Kram, Anette

kungen o majkis sa...

God fortsättning till er också :)! Och stort grattis till frun och maken! Hoppas att du finner ork och lust att blogga snart igen, saknar verkligen din blogg och dina vackra bilder.
Kram!

VITA NYANSER sa...

Underbart fina bilder!!!

Kram L-L

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Helena!

Blir alltid lika glad när jag hittar ett nytt inlägg hos dig! Underbara bilder på dina fina barn... Grattis till giftermålet också! Häftigt! Kanske blir det min tur snart också? Men varför ha bråttom. i har varit ihop i snart 8år nu. Hur lång tid tog ni på er? :)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Hoppas att jag får se mer av dig här!

Stor kram Hanna (som bloggat dåligt på sistone... men kommer igen. Snart.;)

sandra sa...

Har du frågor inom ämnet träning och hälsa? Kanske du vill veta vilken träningsform som passar dig bäst för att nå dit mål eller har du några andra frågor? Kika in hos mig så ska jag hjälpa dig! Vi ses!

LantlivsAnette sa...

Hej och god fortsättning !!!
Tänkte kika in här o kolla på dina fina inlägg, också har du lagt in nytt..åhh vad glad jag blev !!
Ha nu en toppen kväll vännen
Kraaam Anette
P.s Vilka fina bilder och grattis till att du blivit fru nu !!!

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, vad kul med ett inlägg här. God fortsättning på året och grattis till giftermålet!

Ha det riktigt bra och ta hand om dig! Kram Marie

Mamma C sa...

Hallojsan, en riktig god fortsättning på 2010 och grattis till giftermålet
Kramis Mamma C

Hem och Lycka sa...

Grattis till giftemålet! Härliga bilder!

kram Mia

Linda sa...

Snubbalde in på din blogg och det är jag glad för. Vilken vacker och inspirerande blogg du har. och söta barn. Gott nytt.. //Linda

Blonder og perler sa...

Koselig med et innlegg fra deg - håper det blir flere av dem framover.
Gratulerer med fruetittelen!
Godt nytt år ønskes deg og din familie.

titti sa...

Grattis frun! Hoppas att du och hela familjen får ett toppenår! Det är fortfarande lika kul när det dyker upp nåt på din blogg och bilderna på Emma och Elliot är helt underbara! Kram Titti Gruvgatan

Anonym sa...

Ett stort grattis till titeln FRU! och Gott Nytt År....härligt kort!!

/Maria

HELENA SKARP sa...

GRATTIS frun!!! Vilka fantastiska bilder på barnen!
Hoppas ni får ett underbart 2010!

Kram Helena

LindaB sa...

Grattis till Fru Helena! Alltid lika trevligt med ett inlägg och vad stora dina barn har blivit!

Anonym sa...

Grattis till giftermålet! Vad era barn har vuxit, jätte fina är dom! Kramar och önskar er ett underbart 2010! /Stina

Anonym sa...

Vilka fina barn! Har följt din blogg länge och jag saknar dina inlägg jätte mycket! Grattis till giftemålet. Önskar dig och din familj en god fortsättning på det nya året. /Jenny

Stina sa...

Så stora de blivit.:-) Grattis också.
Vackra barn.:-) Kram Stina

Vintage House sa...

Tänkte bara titta in till dig och du hade gjort ett nytt inlägg vore så kul om du ville börja blogga igen :) själv har jag börjat igen. Grattis till att ha blivit fru.
kram sandra

me and alice sa...

Tjena frun!
Tack för prommisen idag!!
Hoppas middagen var mysig! Vi ses!!
Kram /halta Lotta

Annas skattkammare sa...

Hej!
Grattis till bröllopet!! och god fortsättning önskar jag dig med! Så härligt att du tittar in ibland- jag saknar dina roliga inlägg.
Kram /Anna

Tulipa sa...

Hej Helena!

God fortsättning till dig,- som också blivit fru!!!! GRATTIS!!!

Vilket magiskt fint kort på era barn!
Underbart!!

Ha det riktigt fint!

Kram Mariette

mali-mo sa...

Gratulerer med fruetittel!

Så store barna dine har blitt...kjekt å se bilder av dem igjen.

Håper det går bra med deg Helena. Ønsker deg og din familie et godt nytt 2010.

Klem fra meg.

Diana Westöö sa...

Gott nytt år Helena! Hoppas det nya året bär med sig många roliga nya äventyr och mycket glädje!

Stort grattis till vigseln!

Och så får jag inte glömma, julkortet är fantastiskt vackert!

Många Kramar
/Diana

Norrsken och stjärnfall sa...

Grattis! Och god fortsättning! Hoppas du haft en härlig jul och ett gott nytt år. Och för mig som fann din blogg för bara några veckor sedan kan jag säga att jag hoppas du dyker upp snart igen(egoistiskt kanske men jag gillar verkligen din blogg)..

lotta sa...

Grattis till er båda... gott nytt år kramar Lotta

Anonym sa...

STORT Grattis till Titeln FRU
God fortsättning på dig också.
Kul att höra frånd dig då och då på din blogg.

Ha det så jättebra,
Kram Lena, ABB

Unknown sa...

Trevlig blogg du har och snygga bilder.
Jasså det blev fru av dig över jul, kul.
Camilla

Längtan i Vitt sa...

Hej svejs!
Vilket otrligt vackert julkort. Jätte fina bilder och färgerna som är så lugna...
Grattis till giftermålet och hoppas du får ett gott år 2010.
MVH Carina

Körsbärsgården sa...

Önskar Dig allt det bästa så här på det nya året, Helena, och gratulerar både Frun och maken till giftermålet. Grattis!

Vänliga hälsningar från Karin som i likhet med många andra tilltalas av kortet med de härliga barnbilderna. Underbara små liv! :)

Tidsmästarinnan sa...

Hej Helena,
Gott nytt år till dig frun!! Härligt att läsa! Och sköna somriga bilder på godingarna. Vad glad jag blev att du skriver ibland!
Kram på dig
Susanne

hemtrevnad marie sa...

Önskar dig och de dina ett fint år!!
Och grattis till giftemålet!!
(Blev också äntligen en fru denna hösten...det är aldrig försent!)
kram

Anonym sa...

Hej,
Halkade åter igen in här på ett bananskal. Har bytt dator och alla mina favoritbloggar om inredning mm är inte sparade.

Ville bara instämma i gratulationerna vad gäller giftemålet och hoppas att du kommer att återuppta bloggandet när du känner att du "orkar" med det igen. Men som sagt hälsan är viktigast.
Kram
Elisabet

MODERN COUNTRY sa...

Godt nytt år Helena!!

Håper du har det riktig godt,
Varm klem

Aina

Vita små hjärtan sa...

Tack detsamma!!! Å grattis lilla frun!
Kram Agnetha

Engelska Villan sa...

Vilket härligt reportage i Lantliv!!
Kram Anna

Dessie sa...

Grattis grattis. Du har alltid så fina bilder!

Kram Dessie

Monica sa...

Hej !!!!!
God fortsättning, på dig med !!!!
Vilka otroligt vackra kort på barnen och vad de har vuxit !!!
Grattis till nya titeln !!!!
Kram,
Monica i Rom

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fina bilder på söta barn!

Grattis till herr & fru!

Har efter en lång tid med öppen blogg valt att göra den dold igen...du var inbjuden sist och din inbjudan ligger kvar om du vill kika in igen nån gång!

Ha det gott, kramar!

Linda sa...

Grattis till äktenskapet. Och gud så jag saknar din blogg.

Kram Linda

Engelska Villan sa...

Hej Helena!!
Jag vill bara tala om för dig att jag har gett dig en award, för att du fortfarande är en sån stor inspirationskälla, tack vare din underbara blogg!! Den är som ett härligt bibliotek. Jag kollar alltid in hit när vi planerar inför en renovering!
Kram Anna

Lillsnörpa sa...

Vilken härlig blogg! Man drömmer sig bort! /Lillsnörpa

Helena Ljunggren sa...

Grattis Fru Helena :)

Ljuvliga bilder på dina små barn!

linnea-maria sa...

Hejsan!
Jag har faktiskt saknat din blogg väldigt mycket. Jag hoppas att du fortsätter att skriva. Kram /linnea-maria

cilla sa...

härlig blogg du har, kramisar

StrandviksVillan sa...

Grattis frugan!!
Läste hos Susanne att ni varit ute på försenad möhippa :)

Ville bara skriva att jag saknar dina inlägg jättemycket! Hoppas du orkar fortsätta blogga nån gång i framtiden.

Fantastiskt vackert nyårskort!

Kram,
Ann-Christine

Jossan sa...

Det är alltid ungar som kläcker de mest galna kommentarerna. Även om mina egna är en klass för sig. Nu släpper jag lös just deras deras kraftiga mundiarré i en blogg endast för detta ändamål, med planen att endera dagen göra en bok över alla inlägg och använda till alla möjliga elakheter när de blir gamla(!).

Ta en kik för fan. Det är du värd.
http://ungarsomsnackar.blogg.se

Lyktor och Tyg sa...

Kanske du inte läser detta men jag blev så berörd av att du berättade om din cancer. Så skönt att det upptäcktes i tid. visst är det viktigt med mammografi.
Lycka till Helena, jag önskar dig verkligen det. Det var du som fcik mig att börja blogga för två år sen.
kram Kristina

Vackra Vita Ting sa...

Älskar din blogg!! Så jag hoppas det är ok att jag länkar hit från min:)
Kram Paula

Emma gunnarsson sa...

Hej! Gud vilken fin blogg du har! :) Hade vägarna förbi och tänkte att jag måste lämna en kommentar.

Vill tipsa om min nya sida! babyboots.blogg.se där jag säljer uggs liknande boots till bebisar i åldern 0 - 2 år, rekommendera gärna sidan till dina nära och kära!

Hälsningar Emma Gunnarsson

PS: Snart kommer det att komma in vårnyheter! :) DS:

Anonym sa...

Hei Helena,

så fantastisk godt å se at det var nye innlegg i bloggen! Jeg surfet innom for å ta en titt på dine hvitmalte gulv, og oppdaget til min store glede at du var tilbake:) Din blogg var en av de første som introduserte meg for bloggverdenen, og jeg har savnet den. Lurte veldig på hva som skjedde med deg siden du forsvant så brått...Nå vet vi. Du er et fantastisk menneske, Helena, en stor inspirasjon, så det er vidunderlig at du er tilbake - Stronger than Ever!!! Ønsker deg og dine alt godt!!!
Klem fra Mette

Maria sa...

Kikade in hos dig! Här var det inte uppdaterat på länge ser jag. :)

Gunnar Gren sa...

Leif Boork, född 3 juli 1949, svensk ishockeytränare. Av många i ishockeysverige ansedd som en okonventionell tränare som inte räds nya och utmärkande metoder inom ishockeyn. Han blev känd i Sverige på allvar säsongen 1984/1985, då han tog över som förbundskapten för Sveriges herrlandslag i ishockey - och gjorde dundersuccé när han tog Sverige till final mot Kanada i Canada Cup 1984, en final där Kanada vann. NHL rasade när den tilltänkta drömfinalen mellan Kanada och Sovjet gick i sank. Kanada vann trots allt turneringen.

Anonym sa...

Hej!

Önskar dig en härlig valborgs helg.

Kram

Lisa sa...

Vad roligt att höra av dej! Och vad roligt att du vunnit över the big C! Grattis på alla sätt! Hjärtat jublar av att du lämnar cyberspår igen!!!

Och grattis till fru titeln!!!

Roligtroligtroligt att höra av dej och att höra att du mår bra!

kramar i massor!!!!!

Boviksmarinan sa...

Hoppas du kommer tillbaka snart...din blogg e så fin & ffa att du mår bättre nu. Kom tillbaka så snart du kan & orkar!!
//Kramisar Linda fr norr

Boviksmarinan sa...

Hör av dig till mig på boviksmarinan@hotmail.com & uppge din adress.....har ngt kul till dig!!//Kramis igen

emma sa...

jag måste bara säga en sak FYFAN VA SNYGGT DU HAR HEMMA HOS ER!! jag blev riktigt kär när jag såg bilderna, för det är så himla vackert :) precis min stil! :D

Anonym sa...

Hoppas du mår bra-kikar in allt som oftast. Saknar dig i bloggverkstan ;)

Maria i Värmland

Ankan sa...

Hej! OJOJ vilken snygg soffa! Tänkte bara säga hej och hoppas du mår bra :) Kramar!

Bokhunger sa...

Vilken fin blogg du har!

Välkommen in till min blogg och tävla om den fina Sverigeklänningen. Vinsten hinner fram till midsommar och jag kommer att lotta ut två fina klänningar.

http://bokhunger.blogg.se/2010/june/tavling-vinn-sverigeklanningen-snabb-tavli.html

Monica sa...

Hej !!
Tittar in och önskar dig en underbar midsommarhelg !!
Du saknas fortfarande i blogg-världen...
Kram,Monica

Anonym sa...

Sökte på lantliga barnrum och hittade din blogg. Helt underbara rum! Tusen tack för inspirationen! /Veronica

Malin sa...

Hej!
Roligaste och trevligaste bloggen jag stött på hittills. Synd att du inte bloggar längre.
Vänligen,
Malin

Brunkullan sa...

Grattis till fru och man:)
Blev glad när jag läste att Marit (marits vita skrin) varit hos dig. Tänkte att du kanske börjat blogga igen, och jag blev bestört när jag läste att du varit sjuk och opererats för cancer!

Så sagolik tur att det gått bra, och att ni upptäckte allt i tid.

Kram från en gammal bloggläsare!
Susanne

kråke sa...

Vill bara skriva och säga att jag hoppas du har det bra och att du är min stora inspirationskälla till att jag började läsa bloggar och sen nu starta min egen. Önskar dig all lycka och välgång och jag tror att allt du företar dig blir kanon!! :-)

kram kråke

Essay_writer sa...

absolutely true

mali-mo sa...

Ønsker deg en flott sommer!

Anonym sa...

Denna blogg är underbar. Det finns alltid alla de ideal info i idéerna om mina fingrar. Tack och fortsätt med ert goda arbete!

Luìza sa...

jätte fin familj du har :)